Heineken

Când vorbim despre HEINEKEN România și despre SaLF, vorbim despre încredere și comunicare. Aceste calități demonstrate constant de către SaLF au fost materializate într-un parteneriat pe termen lung cu HEINEKEN România. SaLF a demonstrat o deschidere susținută în ceea ce privește proiectele comune ale clienților și ale consumatorilor care oferă performanțe de vârf. În industria noastră, aceste calități sunt absolut necesare și SaLF confirmă poziția partenerului nostru cu care construim un model de afaceri durabil pe termen lung.

Mihai Iordache
Director RETAIL TRADITIONAL & OUT OF HOME Romania.
Coca-Cola

Inca din anul 2015, an in care Coca Cola HBC a inceput sa adreseze piata de FMCG din Romania si prin intermediul distribuitorilor, SaLF ne-a fost alaturi dand dovada de proactivitate si profesionalism.    SaLF a reusit implementarea strategiilor de brand & pack intr-un timp foarte scurt, fapt care a condus la consolidarea unui parteneriat solid si pe termen lung.    Multumim echipei SaLF pentru activitatea de pana acum si ne bazam pe suportul lor pentru provocarile care vor urma.

Dan Timotin
Sales Director Romania
Intersnack

Parteneriatul nostru a început în anul 2012 pe zona Argeș, iar din Octombrie 2016 s-a extins și în județul Dâmbovița, județ în care procesul logistic (depozitare, picking și livrare către clienții Traditional Trade Intersnack) este asigurat în proporție de 100% de către echipa SaLF. Atât în perioada de implementare cât și pe parcursul colaborării pot spune că am avut parte de suportul întregii echipe SaLF, care prin implicare și prin orientare către soluții a dat dovada de profesionalism. Consider că politica SaLF este direcționată către clienți, iar succesul parteneriatelor este bazat pe serviciile aduse atât magazinelor cât și furnizorilor, pe comunicare, deschidere către dezvoltare și focus pe rezultate motiv pentru care pot să afirm că împreună cu echipa SaLF avem siguranța unor realizări deosebite!

Mihai Belea
Field Sales Manager Romania